مجازی نیست ... !
12 / 5برچسب:, :: 4 PM :: نويسنده : aramesh

برای تمام کسانی که دوستشان دارم ...

                                  به بلندای آغـــــــــــــاز ...

.

.

.

             ... حروفـــــ آرامشــ ...

.

.

.

بگـــو از چشم کدام " ماه خیس " ، ...

دنیا را ،

دیده باشم ؟

که به کسانی منتهی شود 

 که دنیای من اند ... ؟

و حروفـــــ آرامشــیــــــ  که این روزهـــــــا ...

فروشی شده ... !

بگـــــو کدام سیاره ی دیگــــر ...

کدام ردپـــــــا ...

و من کسانی را دارم که تو در خواب ...

آرزو خواهی کرد ...

 " آزاد " ی که به وسعت نامش 

رهایی دارد ...

مثل آسمانی که امشب می بارد ...

و ابر هایی که در کویر " سایه "سازند ...

سایه ای که همـــــراه است ...

با وزش نسیم بر " دشت زمان " ...

و گل هایی که نازند در دستان دخترکی که ،

" فــــــــــرنازم " بود ...

آرامش برادری دارد که که آرزوی همیشگی اش بود ...

من برادری دارم مثل تمنای بهار

مثل " حامد "ی که مجازی نیست ، جای برداری که نداشته ام ...

آری نسیم بر اوج آسمان " می رقصید "

جایی که احساسی مثل یک " شاپرک " ، ...

نقش میزد بر عصای زندگی و  احساس ِ " پیــر مــــردی 24 سالــه " ...

در عمق قلبش انگار چیزی که مثل رویایی ناشناخته است ، ...

ریشه ای هزاران سالـــــه داشت ...

به وسعت " عـــــاطـفــه " ...

پدیده ای که این روزهـــــــــا ، میان چرخ دنده ها ی زنگی ماشینی مان ، 

به تکه هایی تبدیل میشود که بر قلب آیندگان خواهد نشست ...

...

کسی را میشناسم که معنای سعادت دارد ... 

مثل اسمش ...

" سعید " ی که واژه ها را صادقانه میگوید ...

و کسی که لبخندی دارد 

که اگـــــــر نشناسی اش ، میگویی : مــــرموز است ...

امــا من میگویم ... سوت دارد ...

نمیدانی سوت چیست . مثل " امیر " ی که می گوید : خدافسس ... !

هنگامی که خاطرات گذشته مثل سکانس آخر تله فیلم زندگی ام ...

بر پرده " نگاهم " رژه میروند ...

یادم ناخودآگاه و سرکش به سراغ کسانی میرود که میروند ...

حتی حقیقت ِشان ...

و ببین که من دوستانی داشته ام ،

که پایبندند به آسمانی که میان هوایش " نفس " می کشند ...

و برای کسانی که دوستشان دارم ...

خواهم نوشت ...

    " آسـان " باش ...

مثل سر آغــــــــازی دوباره

                           ... برای فــــردا ...

... پایان 

.

.

.

به قلم : ... aramesh ...

 



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت11:56---11 مهر 1392
ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند ، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره !

farnaz
ساعت11:12---4 شهريور 1392
سلام ابجی مرسی اومدی بهم سر زدی خیلی دلم برات تنگ میشه بابای

خسرو
ساعت10:33---4 شهريور 1392
سلام

خیلی ممنون که امدین به وبلاگم و نظر دادین بازم بیایید ممنون میشم


خسرو
ساعت10:37---3 شهريور 1392
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . . .



سلام


پاسخ: علیکم


farnaz
ساعت11:31---2 شهريور 1392
سلام ابجی احتمالا اخرین اپمه خواستی بیا

v&h
ساعت22:53---1 شهريور 1392
به وب ما هم یه سربزن
منتظرتیما


گرگ باران دیده
ساعت21:20---1 شهريور 1392
خیلی خیلی کم آپ میکنی

پاسخ به شبهات
ساعت13:17---31 مرداد 1392
سلام ممنونم به من سرزدین مطالب بی انتها زیبایی دارین..با افتخار به نام این ماه خیس لینکتون کردم

مرد همیشه آبی
ساعت13:39---26 مرداد 1392
چند تا عکس بزار تو وبت قشنگ تر میشه
پاسخ: واژه ها انتهای تصویرن ...


farnaz
ساعت11:35---26 مرداد 1392
سلاااااااااااااام اجیه گلمممممم اپم حتما حتما حتما بیا منتظرم خوشگلممممممممممم

farnaz
ساعت10:55---24 مرداد 1392
سلام اجی اوهوم دارم گلممممممممم عاششششقتم

farnaz
ساعت14:47---23 مرداد 1392
سلام اجی اپم
پاسخ: گریه چرا ؟


خسرو
ساعت7:00---22 مرداد 1392
من میگم بهم نگاه کن


تو میگی که جون فدا کن


من میگم چشمات قشنگه


تو میگی دنیا دو رنگه


من میگم دلم اسیره


تو میگی که خیلی دیره


من میگم چشمات و واکن


تو میگی من و رها کن





سلام ابجی
پاسخ: سلام


مـــــرد همیـــــشه آبـــی
ساعت4:26---21 مرداد 1392
آپم

ashi mashi
ساعت16:54---20 مرداد 1392
سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


راستی مطالبت خیلی قشنگ بود


farnaz
ساعت12:30---19 مرداد 1392
سلووووووووم اجیه خشملم اپم خواستی بیا

سایه
ساعت15:24---18 مرداد 1392
یِڪ مَرבِ פֿـوبــ



بآیـَב لآاقَلــ یِڪ قِصّہ آرآمــ بَلَـב بآشَـב ...



بَرآے وَقتــ هآیے ڪہ عِشقَشــ بے قَرآر اَستــ وَ



نِمے פֿـوآهَـב اَز بے قَرآرے هآیشــ פَـرفــ بِزنَـב ...



بَرآےِ وَقتــ هآیے ڪہ عِشقَشــ لَجــ مے ڪُنـَב ...



بَهآنہ مے ڪًیرَב ...



بُغضــ مے ڪُنَـב ...



قَهر مے ڪُنَـב ...



بَرآےِ وَقتــ هآیے ڪہ عِشقَشــ بَچّہ مے شَوב....
پاسخ: آرامـــ


سایه
ساعت15:23---18 مرداد 1392
█▀▀❤▀▀▀▄▄▀▀▀▀▄▄▀▀▀▀❤ ▀▀█

▄▄בلـتنگــے حــــس عـجـیبـے اسـت ▄▄

▄▄ کـﮧ گـآهـے تـو رآیــــآבمِ مـے آورב ▄▄

▄▄ گــ♥000♥0ــآهـے یـعنـے همیشه ▄▄

▄▄ گــــــ♥000♥0ــــآهـے یـعنـے الــآט ▄▄

█▄▄❤▄▄▄▀▀▄▄▄▄▀▀▄▄▄
پاسخ: مرسی سایه خانوم :)


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت22:25---17 مرداد 1392
سلام لطفا بیا تو وبلاگم واسه پست علی دروازبان نظر بگذار مرسی دوست خوبم

مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت3:43---17 مرداد 1392
وبلاگ مرد همــــیشـــه آبی پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فــــــــطـــــر را به شما تبریک می گوید .عیدتان مبارک و طاعات و عباداتتان مقبول درگاه حق انشالله
پاسخ: ممنون من هم به شما تبریک میگم :)


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت14:38---16 مرداد 1392


مـــرد همیــــــشه آبـــی
ساعت11:55---15 مرداد 1392
آپم یک سر یزن

nasim
ساعت19:31---14 مرداد 1392
سلام

ممنون که بهم سر زدی

متن هارو خودت می نویسی؟

افرین....افرین......

بازم به سربزن...

منم دروغ نگم اما جدی یکی از نوشته هاتو خوندم

فعلا بای...
پاسخ: :)


محمدامیر
ساعت0:49---14 مرداد 1392
سلام

زیبا بر احساسات نابت قلم میزنی

آفرین دوست خوبم




پاسخ: :)


farnaz
ساعت21:15---13 مرداد 1392
اجییییییییییییی واااقعا هنر مندی واقعا واقعا گریم گرفت

atefeh
ساعت14:28---13 مرداد 1392
وای قلبم....
عاجقتـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــم !!!!!!!!

وای مرسی!
عالی بود عالی!


...آزاد...
ساعت13:38---13 مرداد 1392
سلااام عزیزم...
عاشششقتم...وای آفرین چه دقیق و با معنی....مررررررررررسی


سایه
ساعت21:22---12 مرداد 1392
وای ... بی نظیر بود بی مانند بود ارامش تو تکی تو سراسر احساسی به داشتن چنین دوستی به خودم میبالم میشه این رو کپی کنم با اسم خودت تو وبلاگم ؟
پاسخ: حتما :)


saeed
ساعت19:59---12 مرداد 1392
سلام ارامش جاااااااااااااااااان.مرسی که این شعر زیبا رو گفتی و اسم منم توش جا دادی ازت ممنونم....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







این ماه خیس ...
... aramesh ...
درباره وبلاگ

آرامشی برای همیشه ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان in rah... و آدرس tabasomapa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. در صورت هر گونه اشکال در جعبه پیام مشکل خود را مطرح کنید





نويسندگان